arirangg Kızlar selam, 62 kg ile hamile kaldım, 15. Haftadayım 64.90 kilodayım normal mi? Yoksa fazla mı? Teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için🤗
Maya2022 arirangg bence normal canim bende 16 haftadayim 1 kilo aldım ama ilk başta 2 kilo verdim sonra 1 kilo aldım çok normal yani kimisi o haftaya kadar 7 8 kilo alan var normal ilerliyorsun bence
Feyzaclk arirangg ben de 3 kilo aldım aynı haftadayız. Ama kilo alan yerim sadece göbeğim bir de belki göğsümdür. Normalde alsam bu kiloyu yüzümden belli olur hemen ama hiç belli bile değil
Hernasipvaktineesirdir arirangg bende 15. Haftadayım 1 kilo verdim hatta 58 le başladım 57 yim şuan ama 5 kilo almıs gibi şiştim anlamadım bende bişey :( komsular bile kilo almıssın hemen dedi
ballikedii arirangg 17. Haftaya girdim bütün 5 kg aldım ne bulantı be kusma ne iştah kapanıklık olmadı normal yedim ama 3 ay yettım düşük riskinden kaynaklı o yüzden de almış olabilirim ben ama takılma bence önemli olan bebeğin sağlıklı olması bir şekilde veiririz kiloları
Pnr60 Normal canm zaten hemen kilo ile başlamıyor ki ödemden alıyorsun daha ilerliyen haftalarında kilo artışı istesende istemesende oluyor 🌸
Mzg_15 Hernasipvaktineesirdir bende anlam veremiyorum 😂 17.haftadayim hiç kilo almadım ama göbeğim aldı başını gidiyor
Nur001 Bende de aynı durum 0 bulantı ile 12.haftaya geldik 3 kilo aldık doktorumuz ilk aylarda kilo almak zararlı değil ama çok da almamak lazım 30 dan sonra alıcaz zaten dedi paketli gıdaları kesti .çikolata şeker bisküvi kesinlikle yasakladı kilo alıyorsak bile sağlıklı kilo almalıyız
Suddeee arirangg ben 45 kiloyla hamile kaldım 14+5 olduk ve 57 kiloyum bebeğimde gayet sağlıklı doktorum da kilo almam konusunda sorun olmadığını söyledi
Nurella86 arirangg tam aynı kilo ile hamile kalıp aynı kilo almışız ben şimdi 18 haftalığım 15 haftadan sonra almadım kilo ama hamur işini kestim
denizarenmom arirangg 30+6 66yla hamile kalmistim cumartesi tartilinca 69.2 ciktim🌱 ama ben 12. haftada ananemi kaybettim uzun sure istahsiz bir hamilelik gecirdim o yuzden bu kadar az aldim sanirim🙂