Bana da hep az al çabuk büyüyorlar dediler az aldım ama bebeğim çok kusan bir bebek o yüzden günde 3-4 kıyafet değiştirmek zorunda kalıyoruz sonradan bir sürü almak zorunda kaldım. Ne olur ne olmaz 7-8 takımınız olsun bence. Ama yenidoğan tulum bir iki tane yeter hemen küçülüyor onlar. Tulumları 0-3 ay alırsanız daha iyi olur bence