Merhaba arkadaşlar. 10 haftalık gebeyim. Vajina bölgemde ara ara kaşıntı ve batmam oluyordu. Bu sabah kalktığımda açık pembe ve sildikçe gelen akıntı gördüm. Ağrım sızım yok ama çok korkuyorum yine de. Bu durumu yaşayan var mı ? Bi de kontrole gittiğimde ikinci boş bi kese görmüşlerdi. Acaba o mu kendini atıyor diye düşündüm çok korkuyorum. Sıradaki kontrolüm Salı günü