Zuleyhasc Kızlar şuanda 15+2 deyim. Soğuk bir yerde yaşıyorum ve yeni mont arıyorum. Karnımın büyümesine göre genişleyebilecek vs rahat giyiecek mont önerisi olan var mı
guzelanne01_ Zuleyhasc canım ben batikten aldım çok memnunum giyiyorumda 18 haftalığım türbanlıyım bol aldığım için zaten herşeyi sorun olmuyor
Zuleyhasc Teşekkür ederim. Ben de soğuk bir şehirde yaşıyorum ve kapalıyım içime sinen bir şey bulamadım