Merhaba,
Ben de sizler gibi en hayırlı,en yakın zamanda hamile kalmak istiyorum. Bu ay adetimden 5 gun once test yaptım negatif cıktı. Adet de gördüm. Ama mide bulantim,koku hassasiyetim ve garip bir baş dönmem de var. Adet olmama ve test negatif olmasina ragmen,hamile olabilir miyim sizce? Onereceginiz birşey olur mu? Tekrar test yapsam mı?
Teşekkürler