hemsireacemianne Kizlar sizce 32 . Hafta çok mu eeken çekim için . Ama daha sonrasında ya daha da agirlasirsam diye dusunuyorum sizler kacinxi hafta da yaptırdınız ya da yaptırmayı planlıyorsunuz
Gozde1225 hemsireacemianne valla bulunduğunuz ile göre değişiyor siz düşündüğünüz fotoğrafçıya sorun bence . Cunku izmirde cogu almıyor 28-32 arası istiyorlar. ben mesela sorun yapmayan birini buldum 35. Haftamda yani haftaya pazar yaptırıcam nasipse cunku karnım hiç yoktu kg almadığım İçin pek onu bekledim
piiremsesinannesiii hemsireacemianne bende tam 32 de yaptırıcam çünkü sonrasından memleketime gidicem artık bence gayet iyi sizinki de
Yagmur_277 hemsireacemianne benim fotoğrafcım 28-32 arası çekiyormuş o yüzden ben 30 haftada çektirmiştim
Udu hemsireacemianne yarin 34 hafta olcaz insallah bisey cikmadan bu hafta cektirebiliriz bizim fotografcida 28 32 sonrasinda cok yorulursun demisti ama 34 u bulduk 😁 bende acaba sac makyajimi kendim mi yapsam yoksa kuafordemi yaptirsam diye dusunuorum bu seferde cok düğün düğün mu olur diyorum
hemsireacemianne Gozde1225 aynı durum bende de var . Karnım yok 😀 forografcim ile anlastik 32 için . O normalde 28 e istiyordu ama göbek yok ne gebe çekimi olacaktı bilemedim 🤔🤔 32 de çıkar inşallah 😀
hemsireacemianne Udu ben kuaförde fon çektirmeyi ve günlük hafif bir makyaj yaptırmayı planlıyorum 😀 sectigim fotoğrafçı zaten çok sade klasik pozlar çekiyor anı.olsun diye 80 pozluk bir paket seçtim pişman olmam inşallah az mı acaba diye ,😂
MaviDeranHazal hemsireacemianne benim de karnım yok belli olmuyor o yüzden 33.haftada gittim ona rağmen şaşırdı karnınız yok diye. Elbise seçimimi ne yazık ki ona göre yaptım karnımı gösteren şeyler giydim
hemsireacemianne MaviDeranHazal belki çıkar 32 e kadar diye umut ediyorum 2 hafta içinde bir mucize olur falan 😅
MaviDeranHazal hemsireacemianne çok da umut vermem istemem ama 😁 Balık elbise tercih etmeye çalış benimki onda kocaman göründü. Salaş tüllü elbiselerde hiç görünmüyo malesef
Cerentuna hemsireacemianne merhaba ben 30. Haftada yaptırdım benim çalıştığım kişi 29 30 hafta ideal dedi çok şişlik ve anne adayının rahat etmesi aşısından çok da memnun kaldım açıkcası 🌸❤️
hilalmami hemsireacemianne Ben 36 haftada çekim yaptırdım 3 kostümlü öyle çokda yorulmadım. Fotografcıyada sormadım valla gittiğimde öğrendi :) söyledikleri haftalarda göbek pekde çıkmış olmuyor.
Liliales hemsireacemianne ben de bu hafta fotoğrafçıyla görüştüm 30-32 hafta arası yapıyoruz dedi. Ben de 32. Haftada yaptırırım heralde iyice büyümüş olur karnım
Rabia_91 Çekim yaptıran kızlar, bişey sorucam, çekim sorasında giydiğiniz kıyafetleri fotoğrafçi mı veriyor yoksa kendimiz mi alıyoruz. Benim daha çok erken olduğu için pek araştırmadım.