es_sa2o Selam☺️ hanımlar 4.5 aylık hamileyim. Erkek bebek bekliyoruz. Ama şu isim konusunda bir türlü anlaşamadık eşimle. Ben babamın adını koymak istiyorum eşim istemiyor.. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Aranızda babasının adını koyan var mı?