Merhaba kızlar daha önce de söylediğim gibi Akdeniz anemisi hastasıyım yani kan değerlerim düşük. Doktorum hala kan hapına başlamadı 12.haftada başlıcağını söyledi 2 hafta sonra gidicem doktora ama şuan titremelerim başladı kazak kalın tayt 3 çift çorap patik giymeme rağmen sıtma tutmuş gibi titriyorum içim bile titriyor resmen üşümekten mi yoksa başka bir şeyden mi onuda bilmiyorum sizce neden olabilir kan hapı kullanmak için geç mi kaldım? Şuan 10+1deyim