annebebek7 Hüseyin Levent’e gidiyordum 2.3 seferdir tabi odada asistan oluyor doktoru görmedim bile , Son gittiğimde Samet hocaya aldım kendisi çokta kibar yanındaki hemşirede aşırı güleryüzlü ve pozitif bi insandı doğumda hangisi olur kim denk gelir bilmiyorum sonuçta özel hastane değil işinin ehli biri olsun hayırlı sağlıklı bi şekilde kucağıma alayım da bidaha nerde görücem .