Günaydın kızlar, iyi pazarlar. Biz 34+2 olduk :)
Son haftalardaki en büyük derdim: karnım büyüyor, tamamen sertleşiyor böyle derim geriliyor. Ve sadece göbeğim aşırı kaşınıyor. Her zaman değil ama kaşındı mı da kaşımadan duramıyorum:(
Karaciğer enzimlerime en son 31’de bakıldı. Hamileliğim ve hayatım boyunca hep normaldi bu arada ama ağır bir grip geçirdim yaklaşık 3 hafta sürdü. Son iki kontrolümde sadece ALP değerim 35-105 olması gerekirken 142 çıktı iki kan kontrolümde de. Doktor her şeyden yükselebilir bu değer kullandığın ilaçlardan bile dedi. Enfeksiyon geçirdim yükselmesi ondan da olabilir dedi. Ast ve alt hep normal. Bu arada safra kesem yok. 2018’de ameliyat oldum.
Bu kaşıntıya bir çare :(