Evet sonunda 38 oldum son 14 gün gösteriyor uygulama doğurmak için harika bir gün bence😂
Birazdan kalkıp evi süpürüp elimle silicem
Gerçekten artık gelsin de rahat hareket edeyim, derdim sıkıntım önümde olsun istiyorum.
3 yaşında oğlum var allahtan annem ile cok yakınız da cok rahat ediyorum o konuda birlikte bakıyoruz çocuğa hiç bir zorluğu yok bana.
Sizlerde durumlar nasıl?