Slma_aygn Arkadaşlar elinde oksapar yada muadili kan sulandırıcılardan 4000 yada 6000 lik olan var mı sigortam yok almakta güçlük çekiyoruz 7 haftalık hamileyim daha ve sonuna kadar kullanmam gerekiyor kargo karşılığında olan varsa göndermek isteyen olur mu acaba
Cihangirmom Slma_aygn neden sonuna kadar Kullanman gerek kan sulandırıcı bende kullandım ama tehlikeli netice de Allah korusun bi yerini vursan falan ben 15 haftada bıraktım bir kutu olması lazım hiç kullanmadım sana göndereyim bulunca
Slma_aygn Cihangirmom öncelikle teşekkür ederim Allah razı olsun 😊 ilk hamileliğimde de doğuma son 10 gün kalana kadar kullandım kan pıhtılaşması olduğu için 2 bebeğimi kaybettim daha önce bu şekilde kullanarak çok şükür kızımı kucağıma aldım nasip olursa bu bebeğimde inşallah sağlıkla gelir dünyaya
brcctmkl Canım benim igneye rapor çıkar o zaman cok daha uyguna alıyorsun.bende kullanıyorum rapor çıkardım.normalde sadece 1 kutu 700 lira.ben 9 kutu aldım 700 liraya.bende doğuma kadar kullanıcam. 30. Haftadayim şuan ve 15. Haftadan beri kullanıyorum.
Slma_aygn brcctmkl Dr um rapor cikaracakti aslında ama sigortamiz olmadığı için rapor geçersiz oluyormuş yine ücretli aliniyomus yani
Kubroli Slma_aygn lütfen sağlık ocağında ki doktorunuzla görüşün bende de pıhtılaşma sorunu var tüp bebek sonucu pozitifi gördük elhamdülillah kan sulandırıcı kullanıyorum sağlık ocağında ki Dr 3 kutu verdi birileri oraya bırakıyormuş belki bulursunuz
Ceylincim Denisss37 benim de ihtiyacım var kızlar daha önce post açmıştım sigortam olmadığı için ilaçlar 700₺ küsür diye ama ulaşan olmadı 😑 Yardımcı olmak isteyen olursa (ilaç göndermek için elinde olanı)talibim bende kızçeler çok dua ederim 💖
Slma_aygn Kubroli söylediğiniz çok iyi oldu teşekkür ederim yarın sağlık ocağına gidecektim sorucam mutlaka
Pdrciannee Merhaba, önceki gebeliğimden elimde 5 kutu enox 4000lik kaldı. Toplam 50iğne. Bana dozu düşük gelmişti 6000lik kullanıyorum şimdi. Size doktorunuz hangi dozu kullanmanızı söyledi? Bu doz uygunsa gönderebilirim.
Slma_aygn Pdrciannee 4000 lik bulabikirsen kullana bilirsin dedi yoksa 6000 lik yazıyor bana gönderebilirseniz çok sevinirim
Pdrciannee Slma_aygn ancak haftasonu kargoya verebilirim. Bilgilerinizi bana ulaştırırsanız göndereyim
nk718 Slma_aygn sağlık ocağına gitmeyin bence hiç boşuna artık sistem değişmiş uzman doktor yazabilirmiş hani kadın doğum kalp damar gibi falan geçen bende sağlık ocağına yazdırdım olmadı kendi doktoruma gitmek zorunda kaldım artık heyete mi ne giriyormuş ilaç azalmış galiba almak sıkıntı olacak dedi raporu çıkaran sekreter 2 ayda bir yenilemek gerekirmiş normalde doktorum bana 1 yıllık sınırsız rapor yazmıştı ama 2 ayda bir yenileyecekmişiz
Slma_aygn nk718 Dr um yazabiliyor bana ama sigorta olmadığı için ücretler çok çıkıyor yetişemiyoruz problemde o zaten bı sorarım varsa ellerinde belki verirler yoksa zaten yapcak bişey yok
Slma_aygn Pdrciannee Instagram kullaniyormusunuz acaba oradan ulassak bilgileri oradan yazayım burdan herkese açık oluyor