Aysnrbtnn Kızlar 18 haftalığım uyandım pijamam leke leke kurumuş ama kanayan yerimde yok baktım anlamadım geri yattım 10 dk sonra tekrar kalktım ıslandı kıyafetim bu normal Mİ ?
Kubrabsyg45 Aysnrbtnn bence her ihtimale karşı görünün. Korkutmak istemiyorum başımızdan geçen bir olaydan dolayı. İmkanınız varsa içiniz rahat etmek adına lütfen gidin 🤲
gizemkrgzl Aysnrbtnn evet normal bende yaşamıştım bunu doktora gittiğimde sordum hormonlardan dolayı olabiliyor dedi bebek hemşiresi endişelenme gerek yok sadece sıkma ve elleme yeterli
Kubbrra-87 Bazisinda erken gelebiliyo süt kisiye gore degisiyo sikmayin surekli o sekilde akinti da olmaz ilk indigi icin belkide oyle kiyafete kadar cikmis
Aysnrbtnn Kubbrra-87 yok sıkmıyorum ama yan yattığımda akıyor kalktım artık yatmayayım bir an korktum bende teşekkür ederim
Ozge2805 Aysnrbtnn benimde kıyafetlerim ıslanırdı doktorum normal dedi 🙂 ah annelik yüreğimiz ağzımızda ben tabi doğuralı 15 ay oldu 🥰
poyrazvearya Aysnrbtnn 20 haftalıktan beri benimde sağ göğüsümden ara ara minik minik geliyor olabilir oynama sakın dedi doktor şuan 35+5iz
Aysnrbtnn Ozge2805 ohh masallah🙏🏻 Valla şimdiden beni telaşa sokuyor her an hep onu düşünüyorum istemsizce dün düşünüyorum bu böyle akıyor ya cocuk doğunca olmazsa diye 🙈 ayy neyse attım kafamdan kötü enerji yokkk
Ozge2805 Aysnrbtnn çocuk doğuncada olur annesi merak etme kötü düşünme yok iyi düşünelim herşey hayırla iyi olsun 🤎🙏🏻
Blbbk Sağdan geliyor ama solda da küçük bi ceviz büyüklüğünde bi şey hissettim annem süt kırılması dedi 1 haftadır duruyor öyle ağrı falan da yok süt de gelmiyor o taraftan anlamadım
Aysnrbtnn Blbbk benimde sağdan çok geldi soldan az bir iki damla neyse şuan yok gelmiyor daha sanırım 🙈
Beyzaaaaab Aysnrbtnn 27+5 günlüğüm benimde 22. Haftadan beri hep atletim damla damla süt oluyor. Bazen daha çok bazen daha az. Ben daha seviniyorum doğum yapınca sütüm hemen gelcek heralde diye :))