Hanımlar selam sezeryan doğum yaptım bugün 5.günümüz bebeğim solunumdan dolayı yoğun bakımda süt sağıp götürüyoruz 2 -3 saat aralıklarla sağıyorum göğüslerim sertleşti bunlar normal şeyler mi ilk defa anne oluyorum tecrübesizim herşeyden korkuyorum ya