Kızlar merhabalar. Dahiliye doktoruna gittiğimde hamile olduğumu öğrendim. Reglim 4 gün gecikmişti betam 43 çıktı. Reglimin gecikmesinin 6. Gününde ise bu değer 110 oldu. Biraz düşük sebebi sizce nedir ? Allaha çok şükür 2 gün önce hafif bir kahverengi akıntım dışında, akıntı gibi bir şey yaşamadım. Döllenme geç olmuş olabilir mi?