Gunesozby muayeneden korkmana gerek yok cnm kendini birak kasma yeter ben hic bisey hissetmedim bile bu zamana kdr 4 kere oldum acikligada baktigi için kendini kasmadigin surece cok eahat geciyor doktorum hep en sevdigim gebemsin herseyin cok guzel ve ozellikle muayenen çok rahat geçiyor diyor daha mutlu oluyorum ☺😍