Ben 13 yaşımdan beri regl oluyorum. 28 günden bir hiç bir problemim yoktu. Sora yumurtamın geç yetişdiyini falan öğrendim. Dictor pco dedi var. Ama yinede adet tam zamanında oluyordu. Hayatımda sadece 2 kez 20ci gün regl oldum. İkisinde de sonrakı ay hamile kaldım. Bilmiyorum tesadüfmü yoksa ne))şuan ikinci bebeğime hamileyim .