beyzacmvrc Bginan baştan beri var 20+1 olduk ☺️ yanıma su koyuyorum kaç defa uyanıyorum ağzım kuruyor devamlı Canım kış olduğu için ve petekler yandığı içinde oluyor biraz. Kuruluk yapıyor burunda boğazda. Petek sulugu kullan. Bende almayı düşünüyorum veya buhar makineleri oluyor onlara bak
2kidsmoms Bginan nem makinesi alırsanız rahat edersiniz ama su içmeniz de sağlıklı olan tabii gece de olsa makineyi bebek için de tavsiye ederim kışın kalorifer evi kurutuyor hamilelik de olunca ekstra rahatsızlık veriyor
potansiyelinstamom Bginan gece minimum 1 ya da 1.5 litre su içiyorum. Gayet normal. Her tuvalete kalkışta depoyu tekrar dolduruyorum😀
Bginan beyzacmvrc aldım odaya petek suluğu canım valla gece uykusundan hiç birsey anlamış değilim 🤣o yüzden öğlen 12 kadar uyuyorum resmen
Sellmaseellma Odanın kuruluğundan kaynaklı canım o ben 31 haftadayım gece ya da sabah uyanınca burnum tıkanmış boğazım kurumuş su içsemde fayda etmiyor buhar makinesi alacağım ben böyle oluyorsam bebeğim zor nefes alır diye düşünüyorum
Bginan Sellmaseellma su içiyorum yatıyorum sanki hiç su içmemiş gibi tekrar uyanıyorum bencede şart oldu buhar makinesi :)