30 haftalık hamileyim nerdeyse 23-24 haftadan beri çatı ağrısı var ayağımı soldan sağa sağdan sola atamıyorum dönemiyorum canım yanıyor. Hareket kabiliyetim sıfırlandı uyurken hamile yastığım var magnezyum iciyorum pilatese gidiyorum bu çatı ağrısı nasıl geçer yada azalır öyle normal zamanda hissetmiyorum koltuktan kalkarken yatakta dönerken ama aşırı acıyor. Rahatlatacak yada iyi gelecek bir yöntem yok mu yatakta hiç dönmeden yatmaya başladım uyku haram oldu 🥺🥺 Yoksa bu hep böyle geçeçek deyip kabullenmeliyi miyim ?