Bkg2113 Merhaba herkese, Kullanıp memnun kaldığınız elektrikli süt sağma pompası önerilerinizi paylaşabilir misiniz ?
Guzelanne56 Bkg2113 kiwi aldım çok pahalı değil 360 tl en azından dıgerlerıne göre daha uygun lansınoh manuel olanı denedım hıc memnun kalmadım göğüs ucum yara oldu kiwi elektrıklı aldım çok çok güzel oğlum ıkı aylık beni emmıyor hiç emmedı hep sağarak verdim makına kurtarıcım oldu küçücük bısey ztn her yere götürülüyor ben mecburen bır yerlere gıderken yanımda taşıyorum oğlumu doyurmak ıcın çok çok memnunum ayrıca kıralama ucretı daha masraflı oluyor ve benim olmuyor Sahnedekimadam miray_85
2022bebeki Bkg2113 Wewell vardi eltimden kalan ama hic mennun kalmadim. Lansinoh verdi kuzenimiz o cok daha iyi
miray_85 Eczanelerden kiralama yöntemiyle almayı düsünüyorum daha iyi oldukları konusunda tavsiyeler aldım..
Bkg2113 @Sahnedekimadam Guzelanne56 2022bebeki Ben de sanırım lansinoh alacağım, gönlümden geçen aşkında Philips avent almak ancak fiyatı inanılmaz pahalı ve ürünler arası ciddi bir performans farkı yoksa lansinoh alacağım sanırım
mrvrm motherisbackk mochi başlarda iyi ama süt azalınca hiç bir işe yaramıyor. Bir damla bile çekmiyor. Ben de elektrikli arayışına girdim. O yüzden burdayım 😅 lansinoh mu philips avent mi diye kararsızım.
Butterflyank Lansinoh çift pompalı olanı aldım herkes çok memnunum dediği için aldım yakın zamanda da doğumum olacak kullanacağım inşallah 🙃