anapanda12 evet evet bahsettiğim o aslında. Pazartesi sezeryan var, belden aşağısı uyuşacak. Bazıları iğne çok acıtıyor yakıyor diyorlar. Kan aldırırken canım yanmaz normalde. 1 gün kaldı korkuyorum şu an haliyle. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için🙏🏻