Mahbuss kızlar sürekli belirti aramayın bende ilk hamile kaldığımda hiç bi belirtim yoktu
@Deletedmom429 @Siriiiin tabi o kese düzensiz olduğu için ve kalp atışı duyulmadığı için kürtaj oldum şimdi kasık ağrısından başka bi belirtim yok erken test yaptım adete 8 gün kala kenara bıraktım sonra baktım çooook silik bi çizgi var hayal gibi o yüzden bende beklemiyorum bu ay ama dediğim gibi belirtilere takılmayın allah hepimize nasip etsin ❤️