anapanda12 Aysenur-33 1. de 17 2.de 16 da net olarak hissettim 3. yani şuanki 15 haftadayım 14e yaklaştığımızdan beri çok ama çok hafif sadece gece hissediyorum
Aysenur-33 2309 ya çok güzel bende heyecanla bekliyorum 16+2 yim şu anda sizin kızmı erkek mi benimki kız 👧
2309 Aysenur-33 oğlan geliyor dedi 🤗 pazartesi detaylı ultrason var kendimi ona odakladim yanılma payı olabiliyormuş çünkü
-MucizeMelegiim- Aysenur-33 erkek , hissedersin canım böyle pır pır kanat çırpan bi kelebek gibi hissettim ilk . Sonra ilk tekmesini 2o. Haftada net hissettim 🤭
Aysenur-33 anapanda12 ya ben bi kere 2 kere bişey hissettim uyuyordum. Ama bebeğim mi değil mi bilemiyorum ki 😄 ilk gebeliğim tecrübesizim. Hareketlerin cinsiyetle alakası var mı acaba
anapanda12 Aysenur-33 sanmıyorum böyle bi mesele etki etsin zaten erken haftalarda saniyelik kaydırmalı hareketleri oluyo zayıfsanız daha çabuk anlıyorsunuz
Tugceee95 Aysenur-33 15 haftanın ıcınde hafof hafıf hıssedıyordum belkide o degldr blmoyorum smdi 16+7 ym daha net hıssedıyorum hergun resmen dokunmadan bıle hıssettırıyor🥰
Aysenur-33 Tugceee95 karnıma elimle biraz bastırıyorum bazen elime değer de hissederim die ama öyle de hissedemedim. İlk hamilelikte geç hissedilebiliyormuş 🙏
Tugceee95 Aysenur-33 Evet oyle derler ben bunu zayflıgıma buluyorum belkide ondandır 💁♀️😅 o hıssttgm bıldgn tekme gibi baska bsey olcgnı sanmıyorm 🙈
Papatyakokulukiz Aysenur-33 17 haftada hissettim. Şimdi 23+3 hafta olduk maşallah hiç durmuyor sürekli hareket halinde :))