Merhaba arkadaşlar 19+4 günlük hamileyim. Akıntı problemim var doktora gittim ilaç da kullandım ama birkaç gün geçiyor sonra yine başlıyor. İdrar tahlili verdim temiz çıktı. Doktor kokusuzsa sorun yok dedi ama günde EN AZ 1 kere iç çamaşırı değiştirmem gerekiyor çok rahatsızım bu durumdan. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Önerilerinizi bekliyorum