Candy88 zeynepzz34 ben bir kere gittim ilk gebeliğimde, mantar problemim vardı 3 gün üst üste çağırdı altımı temizledi, çok ilgilendi ve ultrasonda çok ayrıntılı incelemişti.. Başka sebeplerden bir daha gidemedim ama çok memnun kalmıştım.. Tavsiye ederim
Duyguahsen- Hatta şuan hatırladım ilk gebeliğim malesef kayıpla sonuçlanmıştı aynı hastanede Ümit hanım emin olmak için kalbinin durduğuna bertan beyi çağırıp bilgi almıştı 6 yıl önce..