1trimester Benim 3. Hamileliğim 2. Hamileliğmde yuksek cıktı düzenli doktor kontrolü düzenli ilaç kullandm cok sükür bebeğim saglıklı dogdu 3 yasında ☺️ Bu 3. Bebeğim yine yüksek cıktı levotiron 150 ml verdi doktorum ayda bir kontorle gideceğim yine. İlaclarını ve doktor kontrolerini asla aksatma git ilacınınhergün düzenli iç Allahın izniyle bisey olmaz🤲🏻