Birmelekbinsukurabbime Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim bebeğin tekmelerini vajinamda hissediyorum sanki vajinam yerinden çıkacakmış gibi oluyor sizce normsl mi
1prensannesiiiii Birmelekbinsukurabbime normal canım benimde o haftalarda öyleydi şuan 28 deyim yukarı çıktı biraz bide pozisyondan kaynaklı demişti doktorum ayakları aşağıda olunca tekmelerini orda hissedersin diye
Avukathanimm Birmelekbinsukurabbime çok normal. Kafası aşağıya dönünce kurtuluyoruz tekme yemekten :)
Gizzgzz Birmelekbinsukurabbime bende de oluyor aynısı ben de 22. Haftadayım sanki tekmeleyerek yer yok gibi sürekli aşağı vuruyor eşek sıpası kızım
CerennnK Çok normal 24+4 günlüğü bazen yukarıda bezen de dediğiniz gibi çok aşağıda hissediyorum. Bebeğin pozisyonuyla alakalı kafa yukarıda olunca tekmeleri daha altta hissedebilirmişiz doktorum öyle söyledi.