Ben de 7. Haftamda başladım ama bana çok da etki etmiyor. İçsem de içmesem de yine de kusuyorum ve mide bulantılarım da devam ediyor. Gerçekten artık mide bulantımın olmadığı zamanlardaki hissiyatımı unuttum 😂 nasıldı acaba diyorum midemin bulanmaması, o derecedeyim