Sadece dışta olan bir enfeksiyon değil o rahimin içinde yani bebeğin geçeceği yollarda da oluyor bunun olup olmadığını anlamanız için kolposkopi yaptırmak gerekiyor bu da hamileyken olmuyor maalesef %100 bulaşır bebeğe diye bir kanıt yok ama bu bir risk bebeğiniz bu enfeksiyonu alıp soluk borusuna yerleşme ihtimali var bunu kabul ediyorsanız normal doğum yapabilirsiniz ama bebek doğum kanalında saatlerce kalabiliyor yani enfekte olma ihtimali yüksek en azından benim doktorum bu şekilde açıkladı en başından beri normal doğum için her şeyi yaptım istedim ama böyle bir riski göze alıp çocuğumu tehlikeye atmamak adına sezeryana karar verdim vardır her şeyde bir hayır bu zorunlu bir sezeryan kararı çok da takmamak gerekli sağlıkla gelsinler yeter