miniyo Kızlar 2 gündür bacak ağrısından duramıyorum ağlıyorum artık o kadar şiddetli bir ağrı . Siz hamilelikte hangi ağrı kesiciyi kullandınız ? Parol diyorlar genelde
Nurr2203 miniyo ben parol icmistim dişim çok ağrıdığı için merak etme hiç bi zararı olmuyor ama her zamanda içme ne olur ne olmaz ben bi seferlik kullandım 🙂
Mustafayigitvebeytugannesi miniyo genelde gebelikte bacak ağrısı magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor benimde vardı yuruyemiyodum doktorum suda eriyen ilaç var ondan yazmıştı.
miniyo Nurr2203 Ya söylediğim gibi iki gündür direniyorum ancak artık dayanılmaz hale geldi o yüzden içeceğim . Gebelik dışında da genellikle doğal yollarla ağrı geçirmeye çalışıyordum çok nadir durumlarda ilaç kullanırım ancak tükkkennndiiiğğmm
miniyo Mustafayigitvebeytugannesi Kontrol üm 8 şubatta bekliyorum o günü . Bir de tip1 diyabet hastasıyım ben hani direkt eczaneden vitamin de alamıyorum korkutuyor ilaçlar beni . Ama aynı bahsettiğiniz gibi bir ağrı bacağımdaki yürüyemiyordum sabahtan akşama yattım hep
Mustafayigitvebeytugannesi miniyo canım sağlık ocağındaki doktoruna da söyleyebilirsin oda yazıyor magnezyum ilacıni.