Gebelikte baş ağrısı çekenler oldumu aranızda sürekli tansiyon düşüp el ayak titremesi yaşıyomusunuz. 2 yıl öncesine de korona gecirdim daha sonra panik atak rahatsızlığım oldu 2 yıl boyunca gecmedi şimdi arada kendimi yine cok kötü hissediyorum cok yoruyor beni bide tansiyon düşüyor