Mrveem canım ben test yaptığım gece 2 gün gecikmiştim ama şikayetim şöyleydi. O 2 gün boyunca adet olacakmış gibi hafif ağrım oldu ben adet olucam sökülemiyorum sandım ayaklarıma sıcak su yaptım. Sonra karın ağrım geçti sol kasığımda batma ve ağrı başladı. Arkasından da müthiş bir gaz başladı içimde o gece hiç uyumadım sabah da kan verdim çıktı doktor tutunma olabilir dikkat et dedi. Bugün gecikmemin 7. günü ve bugune kadar da kasık ağrım hafif de olsa hep vardı ara ara belime vurdu çok şükür bugün iyiyim