Eflinisa 14+3 hamileyim 5 gün oldu grip geçmiyor daha kötüye gidiyor boğazlarım şiş gece nefes alıb uyuyamıyorum sabah kadar ne yapsam üşüyorum acile gitsem ne yaparlar
Minikdunyam Eflinisa ben gittim hiçbirşey yapmıyorlar zencefil bal limon iyi geliyor ve dinleneceksin
aysenur1752 Eflinisa bende aynı durumdayım serum yapıldı burın spreyi verdiler 2 tane birde antibiyotiğim var. hiç bişey yapmıyo değiller git bence rahatlarsın
Guldenn Eflinisa bol bol limonlu çay içiyorum limon yiyorum bende çok girip oluyorum hamile kaldım kalalı
Minikdunyam Eflinisa hamilesiniz hiç birşey veremeyiz dedi acil Dr gitme bencede yat dinlen sıcak sıvı tüket
Esmus Birşey yapmıyorlar, tuzlu suyla gargara burun temizliği yap dedi bana. Kuşnurnu çayı ama kendin yapcaksın, ıhlamur cayı, köy tavugu suyu çorbası, mandalinalar gercekten işe yarıyor, ben bu şekilde atlattım ki basemcigimde iltihap bile vardı.
aysenur1752 Eflinisa acile git rahatla uğraşma hiç bişeyle nane limon iç bal ye kusmaktan öldüm mecbur kaldım hastaneye ben yine de