Aleyna-Osman Selam hanımlar 26 haftalık hamileyim bebeğim normalde çok hareketli fakat son zamanlar 3 gün hareket edip 3 gün duruyormuş gibi hissediyorum Hareketlerini çok daha az hissettiğim günler oluyor Sizin de başınıza geliyor mu, normal bi durum mu ?
Eldgrn Aleyna-Osman o hafta aralarında bende de oldu 28 gibi doktorum hareket sıfırlanmadığı sürece endişe etme dedi her zaman günü gününü tutmazmis bazen çok hareketli bazen az hareketli olabilirmiş sadece takip et sıfırlanırsa gel onun dışında normal dedi sonra zaten eski haline döndü
DerininAnnesi35 Aleyna-Osman benzer Bi soruyu az önce başka bir arkadaş da sormuştu. Önemli olan az hissetmek veya şiddetli hissetmek değil diye biliyorum. Hiç hissedilmemesi durumunda ihmal etmemek gerek. Onun dışında bebeğin pozisyonundan kaynaklı hareketlerini hissetme derecemiz değişiyor.