Gldekpnci Buray2804 6 haftayı geçmişti bende olduğunda belki sende hiç olmıcak değişiyor kişiden kişiye
casper12 Buray2804 2 günde bir kan testi verip beta artış gözlenmesi gerekiyor beta değeride 1500 leri geçtimi kese görunmesi gerekır yani şuan sızın kese görunmesı lazım 5 haftalık dıyorsunuz.
Wwcansu Bende aynı 5+2 günlüğüm bugün doktora gittim kese var ama henüz daha bebis yok 15 güne ihtiyacımız var dedi siz beta verdiniz mi
Buray2804 Wwcansu bende 7 şubatta gidicem doktoruma aile hekimi 6. Haftada gitmemi önerdi daha garanti olacagını iletti