Daha 19. Haftadayım kız olucak gibi hissettim ismini de bulmuştum ALYA olucaktı ama bi erkek daha geliyormuş😍
Oğlumun adı Aras kardeşinin adını karar veremiyorum çok güzel isimler var tek isim düşünüyorum sizce hangisi kulağa daha güzel geliyor. Milan ismine az önce rastladım ilk defa duydum ikisinin de anlamı guzel çok hoşuma gitti sizin de fikrinizi almak istiyorum 🤗