mysweetbabyy Kizlar ya hamile olduğumdan beri sürekli sürekli başımın arkası agriyor ense değil düzenli tansiyon şeker olcuyorum ama geçmiyor surekli evde yatıyorum ondancmi agriyor bilmiyorum ya bi de kolesterol yüksek çıkmıştı gecen ay o mu yapar
SKayaa mysweetbabyy bende de baş ağrısı şikayeti var 9. Haftamdayım alın ve şakak çevremde çıkmayan bir ağrı oluşuyor özellikle geceleri ilk üçaydan sonra umarım diğer belirtilerle birlikte buda geçer
ebrusngl mysweetbabyy aynı dert bendede var ensemin üstü çok ağrıyor bende sürekli evdeyim yatıyorum büyük ihtimalle ondan kaynaklı hormonlarda tavan yapıyor zaten inşallah bir an önce geçer
Nurbost mysweetbabyy benim de hep düşüktür ama dediğin gibi enseden ağrıdığı zaman limonlu su içerdim ve iyi gelirdi