Kızlar ben şuan 10 haftalık gebeyim. Mayısta kaynımın haziranda ise kız kardeşimin düğünü var ve benim o zamana göbeğim çıkmış olucak baya bi. Normalde 34 beden giyen biriyim hamileliktede çok kilo almam ilk kızımda 7 kg aldım oda doğumda gitti zaten 45e geri düştüm 😁 şimdi sorum şöyle olucak sizce 36mı almalıyım 38mi. Henüz denemedim ama tecrübeli olanlardan fikir istiyorum 38 alıpta omuz vs yaptırmamız lazımmı yoksa göbekli olunca hepsini tamamlıyormu bilemedim öyle bi sormak geldi içimden 🤭🤭