Herkese Merhaba Kızlar Çok Şükür Bende Kızıma Kavuştum
Gelmek İstemeyen Küçük Hanım Kilolu Olduğu İçin Doktorum 40+6 Haftalıkken Gel Dedi Bende O Zamana Kadar Sancım Olur Düşüncesiyle Hiç Umursamamıştım Ama Tabi Ki Benim Kızçe İnat Çıktı Ve Gelmemekte Osrarcı Davrandı Ve Gün Geldi Hastaneye Gittik Doktorum Rutin Kontrolleri Yaptı 3.700 Kilo Olduğunu Ve Bir Hafta Daha Beklersen Sezeryanla Doğum Yapabileceğimi Ya da İstersem Yatışımı Vericeğini Söyledi İlk Bi Korktum Tabi Ki Ama Sonunda Doğurup Rahatlıyım Dedim Ve Yatışım Yapıldı İşlemler Yapılana Kadar Birden Midem Bulanmaya Başladı Ne Olduğunu Anlıyamadım Üstümğ Değiştirdim Odaya Geçtim Ve Nst’ye Bağlandım Ebe Fitil Verdi Ve Açıklığımın 4cm Olduğunu Söyledi Ve Beklemeye Başladık Beklerken Yavaştan Sancılarım Başladı Ve Çok Hızlı Gelişti Herşey Toplam 3 Saat Sancı Çektim Bu Sırada Açıklığım Hızlı İlerlerdi Ama Suyum Gelmedi Ebe Kendisi Patlattı Ve 15 Dakika Da Kızım Doğdu Şükür Ki Sağlıklı Bir Şekilde Kavuştuk ❤️ Allah Herkese Kolay Doğum Nasip Etsin Evlatlarınızı Sağlıkla Kucağınıza Alın İnşallah 🌸