Ben de hamilelikte tanıştım hemoroidle. Zeytinyağ, vazelin kullandım biraz hafifletti ama tamamen geçmedi. Ara ara kanama oluyor. Çamaşırım da leke bırakan akıntı gibi kötü kokulu bir şeye de sebep oluyor. Umarım gebelik süreci ile ilgilidir ve doğumdan sonra geçer. Yoksa bununla yaşamak zor