Arkadaşlar, bir kaç gündür bebemi az hissediyorum demiştim.
Ama şunu eklemeyi unutmuşum, bundan 1-2 hafta önce film izliyordum laptoptan. Uzanmıştım laptopu da kucağıma aldım. Ama kasıklarımın oraya koymuştum yani o uzun ince kısmı kasıklarıma baskı yapıyordu. O an bebeğimin tekmelerini hissettim. Rahatsız olduğunu düşündüm bir daha da koymadım zaten. Şimdi aklıma geldi tekrar bir deneyeyim dedim sadece tepki verecek mi diye bakmak için.
1-2 kere vurdu tekrar çektim laptopu kucağımdan ama merak ettiğim bir şey var.
Bebeğim 23+2 haftalık bebeğim sanki çok aşağıda olduğunu hissediyorum normal mi bu.
Yani sanki çok aşağıda anlamadım gitti..
Hanım rahat herhalde orda ama ben tedirgin oluyorum tekmeleri de pek hissedemediğim için..
Ve 3 gün sonra yurtdışına uçacağım 4 günlük.
gitmeden doktoruma mı gözüksem, var mı tavsiyesi olan?