Sev_gid yaşamadım ama bebeğim sarılıktan küvözde olduğu sıralarda tanıştığım bir kadının bebeği de enfeksiyondan yatıyordu, genelde normal Doğum esnasında vajinadan mikrop kaptıkları için yada mokenyum yuttukları için oluyormus, bir hafta kadar tedavi gördü bizim taburcu olduğumuz gün çıkarmışlardı . Çok uzun süre yatacağını düşünmüyorum, doktorlar ne diyor? Bilirim ne zordur o kapıda beklemek içeriye girdiğim anda en başta cennete düştüm sanmıştım bir sürü melek, sonra incelemeye başladım teker teker sıkıntılarını farkettim bebeğimin yanına gidene kadar öldüm yandım. Allah biran önce kavuştursun buda ilk ve son ayrılığınız olsun inşallah♥️