Merhaba kızlar benim bir kedim var tüm aşıları tam , kuru /konserve mama harici birşeyle beslemiyorum ve hiç dışarı çıkmıyor buna rağmen doktorum gebelikte kedi ile yaşamak sakıncalı dedi toxoplazma testim negatif çıktığı için , eşim asker olduğu için yanlız bir gebelik geçiriyorum ve kumuyla kendim ilgilenmek zorundayım🥺 …aranızda gebelik sürecini kedi ile geçiren ve sağlıklı doğum yapan varmı bu konuda çok kaygılıyım ve kedimi hiç bırakmak istemiyorum ne yapmalıyım bilmiyorum..🥺