Şöyle bi durum var ben öğretmenim Van’da görev yapıyorum eşimden ayrıyım. Doğum iznim martta başlıyor marta kadar bir aylık bi heyet raporu almam lazım ama bazı hastaneler heyet raporu vermemiz için riskli bir durum olması gerekiyor diyor. Buraya bu özel durumumu anlatsam verirler mi acaba ? Çünkü artık ağırlaştım Van’da yalnız olmak istemiyorum başıma bir şey gelse kimse yok beni hastaneye götürecek. Doktor da yok . Böyle bir durum için verirler mi ne dersiniz ?