Bana gebelik şekeri için ölçüm cihazı almaya gittiğim eczacı hanım bile bebek gelişiyor mu neden bu kadar zayıfsın demişti.. bünye meselesi yani biz seçemiyoruz kilolu olalım olmayalım.. ama böyle bişi duymadım açıkçası, sürecimi düşünüyorum sezaryenden sonra suni sancıyla karışık 4 serum verdiler o beni öok çok kötü yapmıştı, sonraki hergün gitgide iyileşmeye başlamıştım