KayraKuzusu Sevgili anneler 15 haftalık hamileyim dün geceden beri bebeğin olduğu bölgede hep aynı noktada elektrik çarpması gibi bir şey hissediyorum. Saatte bir birkaç kez zaman geçmeden oluyor bu durumu yaşayan oldu mu? Sizce sebebi ne olabilir?
prensesovam KayraKuzusu bende yaşıyorum sürekli bu durumu 31 haftalık olduk hala öyle bebek hıçkırıyor diyorlar 😂
Vehim KayraKuzusu dün bende aynı şeyi hissettim bir kaç kez tam olarak da senin gibi elektrik çarpması gibi hissettim. Allah Allah dıj güçler bebeklerimize sinyal mi veriyor noluyoo 😃
prensesovam KayraKuzusu bende sürekli hissediyordum 20 haftalıktan sonra hala da devam ediyor bu durum sordum araştırdım hıçkırıyor bu da iyi bişey 😅