Fatosaydin Kızlar bir bendemi bu hareketsizlik durumu sürekli uyuyan bir ogluşum var hamilelim boyunca doğru düzgün hissetmedim bir gün varsa hareket bir gün yok.
2aslan_annesi07 Fatosaydin bende 28 deyim sabah ve akşam çok hareketli her gebelik farklı olduğu gibi her bebekte farklı sağlıklı olsun da çok hareket etmese de olur ☺️
nur34_ Fatosaydin bizim kizimiz hic durmuyordu bir kac gundur az hareket ediyor yeri daraldi artik saglikli olsunlarda onemi yok kuzum sende kaburga agrisi oluyormu sag gogus altim cok kotu agriyor yaniyor gibi bi agri cok rahatsiz edici bu durumu yasayan varmi acaba
Tugce1506 Fatosaydin ben 26 olucam şahsen canı isterse çok güzel oynuyor ama canı istemezse 2 gün ses yok çok az varlığını hissettiriyor başka yok ama mesela iki gündür sabah 5 de uyanıyorum hareketlerine 😂
2aslan_annesi07 Fatosaydin 2. Gebeliğim de sizin gibiydi az kipirdiyordu ama 1 ve 3 hareketli stres yapmayın olmazsa doktora gidince sorarsınız
fatiss Fatosaydin canim ilk gebeligim inan mi fikrim yok bende belki fikri olanlar vardir diye yazdim postuna
Fatosaydin nur34_ valla ağrı yokda kaşıntı var bendede goguslerimi koparasim geliyo o derece hep yara oldu kaşıya kaşıya karın altım la göğüs altım çok fena kaşınıyor
nur34_ Fatosaydin bn agri cekiyorum cok kotu ama sirt agrisi kotu dedim bu beteri cikti o derece bide benimde bi sure kasinti oldu sonra catladi