Kızlar dün yazmistim boynuna bir tur kordon dolandı diye dünden beri hareket takip ediyorduk devlete de gözüktüm kendi iki doktorumda yatış önerdi. Bu akşam yattık kalp atışı devamlı yükseliyordu sabaha kadar bekleyelim suni sancı için demiş doktor dogumhane de yatıyorum bir aksilik olmazsa sabah suni takacakmis heyecandan içim içimi yiyor sadece iki cm acilma var sancım yok hiç. Dua edin bize lütfen 🤲❣️ bu arada 38+2 olduk kilosu 3300 dedi