Busrakuzeyasaf25 33+4 teyim sola yatarak başlıyorum uyumaya ilk yattığımda müthiş bi karın ağrısı kasıklarda baskı sonra sızıyorum iyide uyuyorum ama uyandığımda o yanım çürümüş gibi ağrıyor ve diğer tarafıma resmen ağlayarak dönüyorum ...yatakta dönmek hiç bu kadar zor olmamıştı... ama işin ilginç tarafı uyku hrp ağır basıyo 😂