Kızlar bende son 2-3 saatde vaginaya baya basınc var, sanki iğne batlyomuş gibi ara sıra gelib gidiyor, henüz 35+3 haftalığım, erken doğum işareti ola bilirmi? yaşayan varmı?
Bu arada bebek baya hareketli
Belki de bu gün çok ayakta oldum ondan da ola bilir diye düşünüyorum